Pozycjonowanie apteki a kompetencje personelu

 8 minut

Wiedza merytoryczna, znajomość produktu, konkurencji, branży i rynku to fundament, na którym można budować sprzedaż czegokolwiek. Brak wiedzy medycznej, farmaceutycznej i produktowej to jeden z największych grzechów pracowników pierwszego stołu. Oczywiście i bez niej można sprzedawać, jednak w tym wypadku nie pozostaje nam nic innego, jak budowanie strategii funkcjonowania apteki o tzw. najniższą cenę. Być może w pierwszym odruchu pacjent będzie zadowolony, że kupił tanio, ale co zrobimy w sytuacji, w której potrzebna jest pomoc i pacjent oczekuje skutecznej porady? Czy jeżeli nasza porada okaże się nieskuteczna, to niezadowolony pacjent skusi się na nasze usługi ponownie? I czy nie będzie chodzącą antyreklamą naszej apteki? Myślenie o sukcesie, to myślenie długofalowe, oparte na zaufaniu i autorytecie. Autorytet farmaceuty to jego profesjonalizm i musimy o tym pamiętać. Jeżeli chcemy być wiarygodni w tym co robimy, róbmy to najlepiej jak tylko można. Bądźmy ekspertami, niezastąpionymi doradcami, którzy myślą potrzebami swoich pacjentów.

Strony: 1 2 3 4