DLA CZYTELNIKÓW!

 1 minuta

aptekarz i aptekarka w aptece

Subtelne dźwięki po godzinach

Doskonała propozycja na długie, jesienne wieczory. Trzecia odsłona nastrojowych składanek, podobnie jak dwie poprzednie, wydawane od 2004 r., pieszczą uszy zastępy słuchaczy spragnionych muzycznego ukojenia. Wydawnictwo opatrzone podtytułem „Po godzianch” tworzy dwupłytowa kolekcja ponad 30 kompozycji największych gwiazd światowej sceny muzycznej. Swoje ballady wykonują tu m.in. Norah Jones, George Michael, Sinead O’Connor, Ella Fitzgerald, Nat King Cole czy Anja Garbarek.

„Late Night Moods Vol. 3”, EMI 2008.

Marketing w aptece

Niezwykle cenna publikacja, powiększająca dotychczasową, skromną kolekcję polskojęzycznej literatury z zakresu marketingu aptecznego. Pozycja skierowna do właścicieli, kierowników i pracowników aptek, jak również osób przygotowujących się do podjęcia pracy w branży farmaceutycznej. Stanowi doskonałe kompendium wiedzy z zakresu zarządzania apteką, gwarantującej dobrą pozycję na rynku.

„Marketing w aptece”, Katarzyna Szalonka, Wydawnictwo Continuo, Wrocław 2008.

Zobacz też

Menu na wsparcie oczu

Wielkanoc w wersji light

Grzyby w roli głównej

Wielkie odkrycie

Dobranoc na zdrowie

Zdrowie zaklęte w smakołyku