Prowadzenie apteki

28.10.2016

1 minuta

Typologia pacjentów – cz. 2

Skrót informacji

Kim jestem? Jak ze mną postępować? Czyli kilka wskazówek dotyczących obsługi pacjenta.

Poniżej proponuję typologię pacjentów, reprezentujących wybrane modele zachowań, wraz z przykładami, jak ich poprawnie obsługiwać.


Autor: Olga Koc Olszewska
trener/coach

Inne artykuły tego autora
Masz jeszcze
,
aby grać o nagrodę w tej edycji!
Sprawdź, w jakich aktywnościach
możesz jeszcze wziąć udział:
Masz jeszcze , aby grać o nagrodę w tej edycji! Sprawdź, w jakich aktywnościach możesz jeszcze wziąć udział:

Poprzedni artykuł

Klucz do kariery, czyli urok codziennej rutyny

Następny artykuł

Działalność operacyjna apteki – jakie strategie marketingowe możemy wybrać?

Polecane dla Ciebie

Szkolenia