Szczepienia przeciwko COVID-19: NFZ zmienia sposób obsługi klientów na infolinii 989

 1 minuta

Aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na połączenie i ułatwić zapisanie się na szczepienie przeciwko COVID-19, NFZ zmienia sposób obsługi klientów na infolinii 989.

Do każdego, kto zadzwoni pod bezpłatny numer 989 i wyrazi zgodę na kontakt, konsultanci oddzwonią w najbliższym możliwym terminie (w godzinach 7:30 do 21:30) i zaproponują dogodny dla klienta termin szczepienia przeciwko COVID-19. W tym czasie, ze względu na zwiększenie obsługi zapisów na szczepienie, konsultanci będą w ograniczonym stopniu udzielali ogólnej informacji o szczepieniach.

Infolinia będzie funkcjonowała w ten sposób w godzinach od 7.30 do 21.30:

  • od czwartku do soboty (25-27 listopada);
  • w każdym kolejnym tygodniu od poniedziałku do środy.

W pozostałe dni, a także w godzinach nocnych (od 21:30 do 7:30) infolinia będzie działała w standardowy sposób – dzwoniąc pod numer 989, połączymy się z konsultantem, który zapisze nas na szczepienie oraz udzieli ogólnych informacji o szczepieniach.

źródło: Nfz.gov.pl