Aktualności

10.10.2008

1 minuta

Nowe zasady reklamowania leków

Reklama leków.


Wśród proponowanych przez rząd zmian pojawił się również pomysł wprowadzenia dodatkowych wzorów ewidencjonowania próbek leków dostarczanych lekarzom oraz ograniczenie pozwalające prezentować w jednej reklamie tylko jeden produkt leczniczy. Nowe rozporządzenie dotyczące reklamy produktów leczniczych jest niezbędne, ponieważ obecnie obowiązujące traci moc 1 listopada. Tymczasem projekt wywołał już kontrowersje wśród producentów i dystrybutorów leków. Ich zdaniem proponowane przez rząd zmiany budzą wątpliwości natury konstytucyjnej i są niezgodne z prawem wspólnotowym.


Autor: „Redakcja”

Inne artykuły tego autora

Poprzedni artykuł

Wyspiarze źle przyjmują leki

Następny artykuł

Grożne elektroniczne metki

Polecane dla Ciebie

Szkolenia