Na suplementy diety przeznaczymy w tym roku ponad dwa razy tyle, ile wydamy na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. O ile jednak sprzedaż kosmetyków stoi w miejscu, preparatów witaminowych kupimy więcej niż w ubiegłym roku aż o 10 proc. Powrót do dwucyfrowych wzrostów po bardzo słabym ubiegłym roku, w którym cały rynek powiększył się zaledwie o 4 proc., to efekt poszerzania oferty przez producentów. Kolejne lata mają być jeszcze lepsze dla producentów suplementów. Według danych PMR, w 2013 r. wydamy na nie aż 2,9 mld zł. Zdaniem analityków, rynek suplementów diety w Polsce jest również wciąż mało nasycony i spodziewamy się, że jego dalszy rozwój będzie odzwierciedlał trendy obserwowane w Europie Zachodniej i USA.
źródło: Gazetaprawna.pl
Nie chcą antykoncepcji
Pielęgniarki chcą wystawiać recepty