E-doradca to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ poprzez wideo-spotkanie. Jakich informacji udzieli e-Doradca?
Z e-Doradcą porozmawiasz jedynie na tematy zawierające informacje ogólne:
- ubezpieczenie zdrowotne;
- prawo do świadczeń zdrowotnych;
- leczenie uzdrowiskowe;
- prawa pacjenta, skargi;
- zasady udzielenia świadczeń i uprawnienia szczególne (krwiodawcy, kombatanci);
- ubezpieczenie dobrowolne, wysokość składki;
- refundacja i realizacja zleceń na wyroby medyczne;
- zwrot kosztów leczenia;
- placówki medyczne i dostępne terminy leczenia;
- transport pacjenta;
- profil zaufany;
- zasady wypełniania wniosków;
- profilaktyka i promocja zdrowia, portal diety.nfz.gov.pl;
- zasady wypełniania i składania wniosków o EKUZ oraz certyfikatu zastępującego EKUZ;
- zasady leczenia na terytorium UE/EFTA;
- leczenie planowane.
Kiedy możesz skontaktować się z e-Doradcą?
W dni robocze od 8:00 do 16:00 po wcześniejszej rezerwacji wizyty.
Jak umówić się z e-Doradcą?
- Kliknij w link https://e-doradca.nfz.gov.pl/
- Wybierz województwo
- Wybierz dzień i godzinę spotkania
- Wybierz temat spotkania
- Podaj swój adres e-mail
- Zaznacz odpowiednie zgody dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przetwarzania wizerunku w postaci obrazu i głosu
Jak przygotować się do spotkania z e-Doradcą NFZ?
- wybierz odpowiednie miejsce, które zapewni prywatność i ciszę podczas spotkania, z neutralnym tłem;
- przygotuj komputer z kamerą i mikrofonem, laptop, tablet lub smartfon z dostępem do Internetu.
O tym, jakie warunki techniczne muszą być spełnione, aby odbyć wideo-spotkanie z e-Doradcą NFZ, przeczytasz
TUTAJ.