Nowość!
Skrót informacji
Centrum e-Zdrowia informuje, że przywrócone zostało funkcjonowanie systemu e-zdrowia (P1), wraz z usługami realizowanymi w ramach systemu, takimi jak realizacja e-recept.
Wcześniej Centrum e-Zdrowia informowało, że mogą występować okresowe trudności z wystawianiem recept i skierowań, związane z usługami świadczonymi przez zewnętrznego dostawcę. Usługi były okresowo niedostępne. Odnotowywane problemy pozostawały bez wpływu na bezpieczeństwo danych w systemie e-zdrowia (P1) w Polsce.
Przywrócono działanie systemu e-Zdrowia w Polsce
Obecnie, jak poinformowało Centrum e-Zdrowia, przywrócone zostało funkcjonowanie systemu e-zdrowia (P1), wraz z usługami realizowanymi w ramach systemu, takimi jak realizacja e-recept.
„Trwa ostateczna konfiguracja ustawień – zostanie zakończona w ciągu kilku najbliższych godzin. Trwa jeszcze pełne przywracanie funkcjonowania strony pacjent.gov.pl, usługi IKP i aplikacji mojeIKP” – czytamy na stronie CeZ.
Zalecane są dwa rozwiązania:
NIA: obwieszczenie w sprawie ustawy Prawo farmaceutyczne
Grupa Polpharma wspiera apel dotyczący podjęcia pilnych działań przez UE na rzecz zapewnienia dostępu do leków i wzmocnienia europejskiej suwerenności farmaceutycznej